Spring naar inhoud
Contact

Frouke van Laar

Functie
marketing- en communicatiemanager

Frouke van Laar heeft meer dan vijftien jaar ervaring op gebied van marketing en communicatie. Zowel in de commerciële sector als de not-for-profit sector heeft zij verschillende functies in haar vakgebied bekleed. Altijd met passie voor de producten en diensten van de organisatie.

Hands-on is de strategie

Met gedrevenheid houdt Frouke van Laar zich bezig met de marketing-, communicatie- en public relations-strategie van PlasBossinade. Ze doet dit zonder daarbij de verantwoordelijkheid voor de uitvoering uit het oog te verliezen. Een hands-on mentaliteit past dan ook erg goed bij haar.

Frouke van Laar is verantwoordelijk voor onder andere de website, intranet, social media, perscontacten, het sponsorbeleid en het advertentiebeleid van PlasBossinade.

Opleiding

  • Communicatie- en Informatiewetenschappen, Rijksuniversiteit Groningen (extra vak: merkmanagement)
  • HBO Communicatie, Hanzehogeschool (richting communicatie & bedrijf)
  • Diverse cursussen op het gebied van marketing en communicatie (social media, online marketing, commercieel denken & handelen)

Nevenfuncties

  • Bestuurslid hockeyclub Groningen (GHHC)