Frouke van Laar

marketing- en communicatieadviseur

Met passie

Frouke van Laar heeft meer dan tien jaar ervaring op gebied van marketing en communicatie. Zowel in de commerciële sector als de not-for-profit sector heeft zij verschillende functies in haar vakgebied bekleed. Altijd met passie voor de producten en diensten van de organisatie.

Hands-on is de strategie

Met gedrevenheid houdt Frouke van Laar zich bezig met de marketing-, communicatie- en public relations-strategie van PlasBossinade. Ze doet dit zonder daarbij de verantwoordelijkheid voor de uitvoering uit het oog te verliezen. Een hands-on mentaliteit past dan ook erg goed bij haar.

Frouke van Laar is verantwoordelijk voor onder andere de website, intranet, social media, perscontacten, het sponsorbeleid en het advertentiebeleid van PlasBossinade.

Opleiding

  • Communicatie- en Informatiewetenschappen, Rijksuniversiteit Groningen (extra vak: merkmanagement)
  • HBO Communicatie, Hanzehogeschool (richting communicatie & bedrijf)
  • Diverse cursussen op het gebied van marketing en communicatie (social media, commercieel denken & handelen)

Contactgegevens

Start chatgesprek

Medewerkers zijn nu beschikbaar

Onze medewerkers zijn nu online om uw zakelijke vragen te beantwoorden. Vul de naam van uw organisatie in en klik op "Start chat" om een chatgesprek te starten.

Sorry, de chat is momenteel niet beschikbaar