Klachtenregeling PlasBossinade

PlasBossinade doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. In dat geval kunt u een beroep doen op de interne klachtenregeling van PlasBossinade.

Wat te doen bij een klacht?

Wij verzoeken u uw bezwaren eerst voor te leggen aan de behandelaar van uw zaak binnen ons kantoor (advocaat of (kandidaat-)notaris). Komt u met hem/haar niet tot een oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een van onze klachtenfunctionarissen:

  • mr. W.A. Entzinger (of zijn plaatsvervanger indien de klacht hem aangaat) voor klachten over de dienstverlening van een advocaat; of
  • mr. J.G. Knot (of zijn plaatsvervanger indien de klacht hem aangaat) voor klachten over de dienstverlening van een (kandidaat-)notaris.

Wij zullen in overleg met u zo snel mogelijk een oplossing voor de ontstane problemen proberen te vinden of u voorzien van een duidelijke argumentatie. Deze oplossing of argumentatie zullen wij altijd schriftelijk aan u bevestigen.

Download de klachtenprocedure

Download hier de Klachtenprocedure van PlasBossinade.

Start chatgesprek

Medewerkers zijn nu beschikbaar

Onze medewerkers zijn nu online om uw zakelijke vragen te beantwoorden. Vul de naam van uw organisatie in en klik op "Start chat" om een chatgesprek te starten.

Sorry, de chat is momenteel niet beschikbaar